Blog Ni Asal Resepi-Nenek-Jarah Tapi Adsense Aku Tak Gerak Walaupun View Banyak Terpaksalah Buka Blog Baru

Thursday, May 28, 2015

Popiah Inti Udang Kering

 Alhamdulillah jualan tambahan popiah untuk hari ini..



BERITA BAIK UNTUK WARGA KOTA SINGAPURA!!!


JIKA ANDA INGIN ORDER POPIAH SAYA INI PM SAYA SEGERA. SAYA AKAN HANTAR TERUS KE BAWAH BLOK RUMAH ANDA... HEHEHE.. MINIMUM ORDER 3 BOTOL...CEPAT REBUTLAH PELUANG INI.. TUTUP ORDER 2MINGGU SEBELUM RAYA.. MESEJ SAYA OK.



1 Botol  400gram= 12 dollar (  3 botol = 40 dollar termasuk kos penghantaran )



CALL/MESEJ/WHATAPPS klik sini ---> http://minipopiahsedap.wasap.my - 






Cepat order stok da tak banyak. 2hb saya turun ke singapura.. whatapps saya segera.. saya rasa harga saya paling murah dan penghantaran.

















Yang Bawah Ni Botol Lama..



Assalamualaikum. Tempahan sudah di buka untuk Hari Raya. 2 minggu puasa order akan di tutup serta merta. Kepada customer dari Singapore jika ingin order dan sampai terus ke rumah, Harga bagi 760gram adalah 20dollar. Syarat penghantaran mesti sekurang-kurangnya 2 botol... Saya sendiri yang akan hantar. smile emoticon 



760gram




Ada lesen SSM 



Setiap kali seminggu sebelum Hari Raya saya akan turun hantar popiah ke Singapura. Jika ada yang berminat whatapps kami ok.. 2 minggu puasa order di tutup serta merta.


Order? CALL/SMS/WHATSAPP ke 01112207034














Komen Dari Customer






















Order? CALL/SMS/WHATSAPP ke 01112207034


No comments:

Post a Comment

Nasi Tomato Simple

Nasi tomato 3 ulas bwg putih - hiris 3 ulas bwg merah - hiris 1 inci halia - hiris 1 inci kulit kayu manis 3 biji buah pelaga 3 biji bunga c...